BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 4, 2011

My Choice Of New Weapons 2011

HONDA CRF450R 2011

Honda melakukan perubahan yang sama bahawa pemilik CRF450 khas yang dibuat tahun lalu; Itu kejuruteraan baik; CRF250 ini mendapatkan peta knalpot, baru dan damper HPSD

 




2011 HONDA CRF450Long dianggap sebagai basikal pilihan di besar-menanggung bahagian motocross, yang CRF450R 2011 menggabungkan pembaikan yang akan membantu mengekalkan motor ini berdiri premier nya. The powerband yang luar biasa sekarang berkat yang lebih kuat untuk menarik lebih low-end dan midrange menggeram bersama-sama dengan respon throttle dipertingkatkan melalui throttle body baru.Semakan linkage suspensi dan tatacara hasil perbaikan kawalan, meningkat plushness naik dan dipertingkatkan traksi roda belakang. Sebuah Honda baru Progresif Steering Damper (HPSD) menghasilkan sifat-sifat pelacakan lebih baik dari sebelumnya, dan knalpot baru memenuhi tahap suara desibel 94-diperlukan oleh beberapa organisasi balap pada tahun 2011. Semua ini dan lebih membuat CRF450R 2011 bisa ikut dalam mempertahankan peranan yang dominan di antara basikal MX terbuka-kelas.





BARU UNTUK 2011
- Semakan tuning enjin dan baru meningkatkan tubuh 46mm throttle low-end dan kuasa midrange dan memberikan respon throttle dipertingkatkan.
- Garpu Ciri-ciri depan silinder kartrij lebih ringan dan valving semua-baru untuk meningkatkan pengawasan dan plushness naik meningkat.
- Shock Semakan keputusan valving meningkatkan kawalan dan meningkatkan traksi roda belakang.


- Linkage suspensi baru menghasilkan keseimbangan sasis dipertingkatkan dan meningkatkan traksi roda belakang dalam keadaan kasar-lagu.
- Honda Progresif Steering Damper (HPSD) ciri-ciri diameter piston lebih besar (20mm ke 24mm) untuk pelacakan sifat-sifat baik.
- Knalpot direka semula menurunkan pembebasan suara 94 dB.


2011 CRF450 SPESIFIKASI
Engine Type: 449cc liquid-cooled single-silinder empat-strokeDiameter dan Stroke: 96mm x 62.1mmNisbah Mampatan: 12.0:1Valve Train: Unicam, empat-injap, intake 36mm, titanium; baja 30mm knalpot,Induksi: PGM-FI, 46mm throttle bodyIgnition: transistor Penuh dengan wang muka elektronikTransmisi: Close-ratio lima kelajuanFinal Drive: # 520 chain; 13T/48TPenangguhanFront: 48mm terbalik KYB Air-Oil-Pisahkan (AOS) dengan penyesuaian rebound dan mampatan redaman; 12.2 inci perjalananBelakang: Pro-Link KYB shock tunggal dengan preload spring, rebound damping penyesuaian, dan penyesuaian kompresi redaman dipisahkan menjadi kelajuan rendah dan kelajuan tinggi; 12,5 inci perjalanan


Rem: disc 240mm Single dengan kaliper twin-piston; Belakang:: Single 240mm disc FrontBanFront: 80/100-21Belakang: 120/80-19Wheelbase: 58,7 inciRake (Caster Angle): 26 ° 52 'Trail: 114.2mm (4.5 inci)Seat Tinggi: 37,6 inciGround Clearance: 13.1 inciKapasiti Bahan Bakar: 1.5 galon

2011 HONDA CRF250

Meski memenangi pelbagai ujian perbandingan dan penghargaan pada tahun 2010, CRF250R memasuki musim baru sukan sejumlah perbaikan yang akan membantu terus cara peraih. Sebuah Honda baru Progresif Steering Damper (HPSD) dengan piston, peredam lebih besar 24mm bantu pelacakan presisi, dan tetapan suspensi depan belakang baru dan membantu memberikan mesin ini bintang-pengendalian keseimbangan chassis lebih baik untuk 2011. Laman untuk tuning enjin sekarang memberikan CRF250R a bawah kuat-end dan memukul midrange, dan model ini juga dilengkapi dengan knalpot baru yang memenuhi tahap suara desibel 94-diperlukan oleh beberapa organisasi balap pada tahun 2011.



BARU UNTUK 2011
- Tuning enjin baru menghasilkan respon tambah dan pengeluaran midrange kuasa.
- Honda Progresif Steering Damper (HPSD) ciri-ciri diameter piston lebih besar (20mm ke 24mm) untuk pelacakan sifat-sifat baik.
- Valving garpu Semakan menawarkan keseimbangan yang lebih baik dan perlawanan menggembirakan.
- Valving shock New membantu memberikan keseimbangan sasis optimum dan tindakan suspensi dipertingkatkan.


- Knalpot direka semula menurunkan pembebasan suara 94 dB.


2011 CRF250 SPESIFIKASI
Engine Type: 249cc liquid-cooled single-silinder empat-strokeDiameter dan Stroke: 76.8mm x 53.8mmNisbah Mampatan: 13.2:1Valve Train: Unicam, empat-injap, intake 30.5mm, titanium; baja 25mm knalpot,Induksi: PGM-FI, 50mm throttle bodyIgnition: transistor Penuh dengan wang muka elektronikTransmisi: Close-ratio lima kelajuanFinal Drive: # 520 chain; 13T/49TPenangguhanFront: 48mm terbalik Showa rebound 16-kedudukan dan kedudukan 16-penyesuaian kompresi redaman; 12.2 inci perjalananBelakang: Pro-Link Showa shock tunggal dengan preload musim semi, 17-penyesuaian posisi rebound damping, dan mampatan redaman penyesuaian dipisahkan menjadi kelajuan rendah (13 posisi) dan kelajuan tinggi (3,5 pusingan); 12,5 inci perjalananRemDepan: Single 240mm disc dengan kaliper twin-pistonBelakang: Single 240mm discBan: Dunlop 80/100-21 Front 742FA; Belakang: Dunlop 100/90-19 D756Wheelbase: 58,6 inciRake (Caster Angle): 27 ° 12 'Trail: 117mm (4.6 inci)Seat Tinggi: 37,6 inciGround Clearance: 12.8 inciKapasiti Bahan Bakar: 1.5 galon

No comments:

Post a Comment